• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Garantie & Reparatie

Dit ligt aan het specifieke product. We bieden voor kleine producten een andere oplossing dan voor grote producten.

  • Bij veruit de meeste producten vragen we je om het product zelf naar ons toe te sturen.
  • Pak het product in en stuur deze via een PostNL-punt bij jou in de buurt

Dit doe je gemakkelijk en snel via het reparatie formulier. vraag deze aan via [email protected]

Gebruik een stevige verpakking. Dit hoeft niet de originele verpakking te zijn. Je kunt vaak een gratis doos bij de supermarkt halen, of een doos bij het postkantoor kopen.

Print je verzendlabel uit of schrijf het antwoord- en retournummer op de doos. Die vind je in de mail die je van ons hebt ontvangen.

Je krijgt een prijsopgave als de reparateur vastgesteld heeft dat het defect is ontstaan door gebruikersschade. Je kunt kiezen uit 3 opties:

  • Je gaat akkoord met de prijsopgave. Het product wordt dan gerepareerd. In de meeste gevallen heb je het binnen 1 week na je akkoord weer terug. Je betaalt dan € 65.00 aan onderzoekskosten en de reparatie kosten en na reparatie en na testen krijgt je product terug.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave, maar wilt wel je product terug. Je betaalt dan € 65.00 aan onderzoekskosten en krijgt je product terug.
  • Je gaat niet akkoord met de prijsopgave en wilt je product niet meer terug. Je betaalt dan € 65.00 onderzoekskosten en je product wordt milieuvriendelijk vernietigd.
  • Onderzoekkosten betaalt u als het product bij ons op de onderzoekstafel ligt

Als je product binnen de garantieperiode kapot gaat en het om een fabricagefout gaat, is de reparatie helemaal gratis. Ook wanneer het defect door eigen schuld komt, kunnen we je helpen met de reparatie. Hiervoor moet je wel betalen. We kunnen van tevoren niet aangeven hoe hoog de kosten zijn. We onderzoeken eerst je product, maken een prijsopgave en wachten op jouw beslissing voordat we aan de reparatie beginnen.

De reparatie meld je gemakkelijk en snel aan via [email protected]

Zowel binnen als buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht voor je reparatie. Binnen de fabrieksgarantie is dit gratis, daarna moet je voor de reparatie betalen.

  • Is je product binnen 30 dagen na aankoop al defect? Dan kan je ervoor kiezen om je geld terug te krijgen of je product om te ruilen voor een nieuw product;
  • Is je product na 30 dagen defect bij normaal gebruik en binnen de garantieperiode? Dan is dit een fabricagefout en is de reparatie volledig kosteloos. We zorgen dat de reparatie niet langer dan 15 werkdagen duurt;
  • Ook buiten de fabrieksgarantie kun je bij ons terecht. Hiervoor moet je wel betalen. We onderzoeken je product en maken een prijsopgave. Op basis daarvan kun jij kiezen of je het wilt laten repareren of niet.

Dat verschilt per product en probleem. Maar we zorgen er altijd voor dat de reparatie maximaal 15 werkdagen duurt vanaf het moment dat jij de ontvangstbevestiging hebt ontvangen. Hebben we tussentijds nog iets van je nodig (bv. het nasturen van een serienummer of antwoord op je prijsopgave) en moeten we daarop wachten? Dan telt deze wachttijd niet mee in de periode van 15 werkdagen.

We sturen je in ieder geval één keer per week een update over je reparatie. Als je product eerder gerepareerd is, laten we je dit natuurlijk meteen weten.