Sanibroyeuronderdelen snelle levering door geheel Europa - info@broyeuronderdelen.nl

Contact / levertijden

Contactgegevens de Haas en Kramer / Broyeurshop

De Haas en Kramer
Edisonstraat 11
2811 EM Reeuwijk
Tel: 0182-304600

Het afronden van 2023 is aangebroken en het vooruitkijken naar 2024 gaat van start. 
Fijne feestdagen en een verbindend 2024.

Van 22 december tot en met 4 januari 2024 zijn wij telefonische en via de WhatsApp niet bereikbaar.
Ook is het afhalen van bestellingen niet mogelijk tevens bezoek aan ons bedrijf niet mogelijk.

Wij verzenden wel uw bestellingen dagelijks met uitzondering feestdagen.

 

Wat is de levertijd van de Broyeurshop.nl?

In onze webshop zie je de producten waarvan u mag verwachten dat wij deze op  voorraad hebben. Dan kan je jouw bestelling in 1-3 dagen verwachten (op  werkdagen).
De genoemde prijzen incl. 21% Btw de prijzen zijn zonder verzendkosten, hiervoor is   een gekozen daar wij ook klanten de mogelijkheid hebben om het product af te halen.
Afhalen is alleen mogelijk op afspraak op werkdagen en kantoortijden.

Zijn er kosten verbonden aan levering?
Wij hebben bieden de mogelijkheid om een besteld product af te halen, Dit betekend dat wij verzendkosten berekenen voor verzenden van uw bestelling.
Levertijd: Wij streven ernaar om bestellingen binnen 1-3 werkdagen bij u af te leveren. U kunt uw bestelling volgen via de track & trace code die wij u sturen zodra uw bestelling is verzonden.

Verzendmethoden: Wij versturen onze bestellingen met PostNL.
Verzendkosten Klein pakket = € 10,00 voor levering Nederland
Verzendkosten groot / zwaar ( zoals een Broyeur-toilet - Sanicubic) worden altijd met een palletzending verzonden via een Bezorgdienst houd rekening dat de bezorging 3-5 werkdagen kan duren,
De planner van Broyeurshop neemt hierover contact met u op.

Internationale verzending.
Internationale verzending is momenteel voor België en Nederland voor zowel kleine als zware pakketten alle bestellingen mogelijk.

Buiten Belgie - Nederland zal voor Broyeur- toiletten zal per geval bekeken worden of dit mogelijk is en tegen welke prijs en risico's, Indien u zelf met een Internationale transporteurs samen werkt - geeft dit onze voorkeur.

Wordt mij bestelling ook buiten Nederland geleverd?
Ja, het is mogelijk uw bestelling in Nederland, België te laten bezorgen. De klant dient rekening te houden met verlengde levertijden 4-8 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, Dit is mogelijk maar uitsluitend op afspraak, voor overleg neemt u contact op met telefoonnummer 0182304600 / WhatsApp 0615003607, info@Broyeurshop.nl

Verpakkingsmateriaal: Wij streven ernaar om milieuvriendelijk verpakkingsmateriaal te gebruiken voor al onze zendingen. Dit kan bestaan uit gerecycled karton, biologisch afbreekbaar plastic en papier.

Verloren of beschadigde zendingen: Als uw bestelling verloren of beschadigd raakt tijdens de verzending, neem dan contact met ons op via info@Broyeurshop.nl en wij zullen ons best doen om het probleem op te lossen en uw bestelling zo snel mogelijk opnieuw te verzenden of een terugbetaling te geven.

Bij beschadigde zendingen vragen wij u het pakket niet aan te nemen. Weigert u het pakket dan komt deze automatisch bij ons retour. U heeft dan geen financieel risico, bericht u ons dan kunnen wij naar uw keuze een nieuwe bestelling gereed maken.

Als u vragen heeft over uw bestelling of onze verzendmethoden, kunt u altijd contact met ons opnemen via  info@Broyeurshop.nl . We staan klaar om u te helpen en uw vragen te beantwoorden.

Wat gebeurt er na betaling?
Allereerst ontvang je een betaalbevestiging deze ontvangt u na betaling. Heeft u deze niet ontvangen ( spamfilter ) neem dat contact op voorkeur bij e-mail info@broyeurshop.nl

Op werkdagen en tijdens kantooruren verzamelen wij uw bestelling en maken deze verzend klaar. Wanneer er iets niet op voorraad blijkt te zijn, dan word uw bestelling direct bekeken en de levertijden worden bij onze leverancier opgevraagd.

Indien het door uw bestelde niet op voorraad is ontvangt u een e-mail zodra de levertijd bekend is en nemen we contact met je op om een afspraak met je in te plannen voor bezorging of dat u de bestelling wenst te annuleren.

Annuleren van een bestelling ( consument )

Dit is uiteraard mogelijk, stuur een e-mail naar info@broyeurshop.nl
Is er een aankoop bedrag betaald, dan sturen wij deze binnen 1-3 werkdagen retour.
indien het pakket al via postNL - bezorgdienst in bestelling is, dient u het pakket te weigeren.
Zodra het pakket bij ons in magazijn verwerkt is zullen wij het aankoopbedrag binnen 1-4 werkdag aan je overmaken.

Heeft u een bestelling ontvangen maak het pakket netjes open, blijkt het toch niet de juiste keuze zijn dan is retour zenden eenvoudig.
Wij kunnen u een retourlabel per e-mail toezenden, het pakket dient u via een postNL kantoor aan te bieden.
Is er schade aan verpakking, ontbreken er onderdelen of is er schade door u aangebracht dan wel door u gebruikt, dan kunnen wij het product niet meer retour nemen.
Het openen van gesloten transparante verpakkingen kunnen wij niet meer retour nemen. Op de verpakkingen is ook een attentie zegel aangebracht.

www.broyeurshop.nl is een onderdeel van De Haas Kramer te Reeuwijk te Nederland.
Broyeurshop - De Haas kramer is gevestigd in Nederland hierdoor van de klant onder het Nederlandse Recht.

Bedrijfsgegevens:

Bedrijfsnaam: Broyeurshop.nl / De Haas Kamer sinds 1989
Kamer van koophandel: 91836573
Btw nummer: NL865788479B01

Contact opnemen met onze klantenservice? We staan voor u klaar op:

maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 17:00
Zaterdag / Zondag 
( feestdagen ) gesloten.

Telefoonnummer: 0182304600
Whatsapp: Klik hier

Email klantenservice:

info@broyeurshop.nl

Overige afdelingen 

info@broyeurshop.nl

Crediteuren / debiteuren beheer:
info@broyeurshop.nl

Transport & Logistiek:

info@broyeurshop.nl

Bankgegevens
IBAN NL83ABNA0507285980 
BIC ABNANL2A

 

WhatsApp Chat WhatsApp Chat